VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ
Üdvözöljük az Summer Trade Kft. webáruházában. Az általunk forgalmazott termékek online megrendelésen keresztül vásárolhatóak meg. Kérjük olvassa el figyelmesen a vásárlással valamint a házhozszállítással kapcsolatos tudnivalókat.
- VÁSÁRLÁS MENETE
- MEGRENDELÉS
- VISSZALÉPÉS A VÁSÁRLÁSTÓL
- VEVŐSZOLGÁLAT
- FIZETÉSI FELTÉTELEK
- ADATVÉDELEM
- HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
- GARANCIA
VÁSÁRLÁS MENETE
Regisztráció
Amennyiben valamelyik termékünk elnyerte tetszését, úgy kérjük, hogy a megrendelés feladása előtt regisztráljon oldalunkon, amelyet a REGISZTRÁCIÓ menüpont alatt érhet el.
Belépés
A regisztrációs folyamatnál megadott email címre Ön kap egy jelszót, ezzel a jelszóval léphet be az áruházba. Belépés után lehetővé válik a vásárlás.
MEGRENDELÉS
A kiválasztott termékeket a Megrendelés menüpont alatt, tetszőleges mennyiségben tudja a kosárba tenni.
A Kosár tartalmát valamint a teljes vételárat az Összesen sor mutatja. Amennyiben megrendelését véglegesíteni akarja, úgy azt az OK gomb megnyomásával teheti meg.
A vételár a házhozszállítás költségét nem tartalmazza! Az alábbiakban talál vásárlási limitet amely esetén ingyenes szállítás áll rendelkezésére.
Beérkezett megrendeléséről automatikusan egy válasz e-mailt küldünk Önnek, amelyben visszaigazoljuk megrendelését, a megrendelt termékek számát valamint a teljes vételárat. FIGYELEM! A raktárkészletünk változásának jogát illetve azt, hogy esetlegesen nem tudunk kiszolgálni a megrendelt termékből fenntartjuk.
VISSZALÉPÉS A VÁSÁRLÁSTÓL
A vevő jogosult a kiszállítás megkezdése előtt a vásárlástól visszalépni. Ezt az info@buywake.hu e-mail címen jeleznie kell.
A törvény szerint az áru átvételétől számított 8 napon belül vevő indoklás nélkül visszaküldheti a megrendelt terméket. Mi ennek a dupláját ajánljuk! a BuyWake.HU 15 napos visszaküldési lehetőséget biztosít. Ebben az esetben cégünk a vásárlás ellenértékét legkésőbb 30 napon belül visszajuttatja a vevőnek. A visszalépés szállítási költségei a vevőt terhelik és csak sértetlen, ép terméket áll módunkban visszavenni. Ebben az esetben kérjük az alábbi címekre visszaküldeni szíveskedjenek feladni a küldeményt:
Visszaküldési cím:
Summer Trade Kft.
Dunaharaszti Univerzum Camping Vízisípálya
2330 Dunaharaszti, Alsó-Némedi út
VEVŐSZOLGÁLAT
Bármely további kérdésével forduljon bizalommal vevőszolgálatunkhoz!
BuyWake.HU vevőszolgálat
Tel: +36703803508
+36703803501
Email: info@buywake.hu
FIZETÉSI FELTÉTELEK
Készpénz:
Csak személyes átvétel esetén lehetőség van üzleteinkben illetve HOT SPOT-okon készpénz fizetés is lehetséges.
Átutalás:
Átutalással való fizetés esetén a megrendelés uán kapott számlán feltüntetett bankszámlára kérjük átutalni a vásárlás ellenértékét. Az átutalás beérkezése után adjuk fel csomagját. Kérjük vegyék figyelembe, hogy Magyarországon az átutalás időtartama 2-3 munkanap!
Utánvét:
Utánvét esetén lehetősége van az árú kézbesítésénél fizetni az ellenértékét. Az utánvétnek költsége van amely az alábbi táblázatban találhatóak.
UTÁNVÉT DÍJA MAGYARORSZÁGON
|
50000 HUF-ig |
500 Ft |
50000-100000 HUF |
750 Ft |
100001-300000 HUF |
1 000 Ft |
300001-500000 HUF |
2 000 Ft
|
ADATVÉDELEM
A weboldalt üzemeltető Inverse Hungary Kft. kijelenti, hogy a vásárló adatait nem adja át harmadik félnek vagy szervezetnek. A személyes információk csak megrendeléshez, szerződéshez kötöttek, így azokat csak kapcsolattartáshoz, tájékoztatáshoz használjuk.
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
A megrendelt termékeket a DPD futárszolgálattal szállítjuk házhoz mind Magyarország mind pedig Európa egész területén. A küldeményeket munkaidőben kézbesítjük. Sikertelen kézbesítés esetén a DPD ügyfélszolgálata telefonon egyeztet újabb időpontot a címzettel. Értékesítő fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt termékek kézbesítésére maga válassza meg a megfelelő futárszolgálatot. A küldemények külsőleg sértetlen, darabszám szerinti átvételét szállítólevélen igazolja a Megrendelő.
A szállítási költségek nem tartalmazzák az utánvét díját és ÁFÁ-val együtt értendők.
Magyarország szállítási költség 2000 HUF, illetve 100000 HUF felett ingyenes.
GARANCIA - JÓTÁLLÁS
A jótállás időtartama 1 év és akkor érvényesíthető amennyiben a hiba a vétel időpontjában bizonyithatóan fennállt. Ebben az esetben cserére vagy javításra van lehetősége a vevőnek, melyek közül választhat. A választás joga nem áll fenn amennyiben nincs lehetőség a cserére /kifutott termék/ vagy a javítás költsége nem arányos a termék értékével /Pl. varrás javitása 200 HUF a termék értéke 40000 HUF/. Jogos panasz esetén javítás és a szállítás költsége a szolgáltatót terheli.
A vevő elállhat a szerződéstől amennyiben nincs lehetőség a cserére, vagy a szolgáltató 15 napon belül nem tudja a javítást elvégezni. A javítás időtartama hosszabb lehet amennyiben a gyártó a szükséges alkatrészt hosszabb idő alatt tudja leszállítani.
Aránytalanul kis hibánál nincs lehetőség a szerződés elállására.
Az első 6 hónapban felmerült problémák esetén a szolgáltatót terheli a bizonyitás miszerint a kérdéses hiba nem állt fenn a vásárlás idején. 6 hónapon túl a vevőnek kell bizonyítani és a költségeket állni, hogy a hiba fenn állt a vásárlás idején. Amennyiben bizonyításra kerül a hiba a vásárlás időpontjában a költségeket a szolgáltató állja.
A hiba bejelentése lehetőség szerint a legrövidebb idő alatt meg kell, hogy történjen.
Ügyfél kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott jótállási jegy, vagy a kifizetés igazolására kiállított számla bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére. Ügyfélnek a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók.
Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A jótállási kötelezettség nem vonatkozik azon hibára, amelynek oka a teljesítés után keletkezett.
FIGYELEM! A szavatosságot nem áll módunkban teljesíteni a következő hibákból adódóan:
- nem megfelelő használatból eredendő hibák
- nem megfelelő tisztítás, karbantartás vagy tárolás /Pl.: nedves helyen tárolás/
- a hiba bejelentésének késése esetén
- túlhasználat miatt adódó problémák esetén
TOVÁBBI INFORMÁCIÓT A JÓTÁLLÁSRÓL ITT TALÁL.
|